Die 11de uitgawe van die FIM sal wees in die gebeure kalender van die jaar 2016 die volgende maatstaf gebeurtenis in hierdie indianocéanique ruimte waar ons floreer en wat is onder ekonomiese opkoms.

Wyd ondersteun en bekragtig deur die hoogste owerhede van die staat wat beide Madagaskar Mauritius - vgl. die onlangse verlede amptelike besoek van President van die Republiek van Madagaskar -, verlede jaar van stapel gestuur aan die einde van die vier dae wat deur die FIM posisionering Mauritius in Fokus Kwaliteit 2016 na die vergadering in staat om sy visie van plaaslike ekonomiese integrasie beskou beweer is en ervaar deur sy entrepreneuriese gebied, sal wees om die suster eiland Mauritius 'n groot aksie in die uitdrukking van die realiteite van kommersiële ekonomiese verhoudinge tussen die twee lande. Geplaas onder die High beskerming van Sy Eksellensie Hery RAJAONARIMAMPIANINA, President van die Republiek van Madagaskar, die volgende uitgawe van die FIM sal weer versterk sy eksklusiewe karakter van uitnemendheid. inderdaad, in die lig van die wat op die byeenkoms maatskappye, kan ons reeds te kondig en getuie van die beduidende vlak in terme van kwaliteit vereiste hulle, of nasionale, plaaslike of internasionale. ook, 'n instelling geword met betrekking tot die sakewêreld in Madagaskar en in ander plekke - 'n wyd berig geregverdig en ondersteun deur 'n internasionale media veldtog nog ongeëwenaard deur enige Madagaskar maatskappy - sien die advertensies uit te saai op Frankryk 24 -, die verhoudings van die FIM 2016 in terme van verteenwoordiging van die onderskeie nasionaliteite van hierdie maatskappye toon dat Malgassiese firmas renouvèlent die prestasie van wat byna 60% deelnemers, die 40% wat ooreenstem met die res van die maatskappye buite die Big Island.

In hierdie opsig, Ons moet nie onderskat die werk aansporing, lonend en spesifiek gerig deur die reëlingskomitee van die plaas vorentoe 'n ware suksesverhaal werklik Madagaskar. Après Guanomad et Dzama, STAR sal die derde sukses wat as Uitstaande Borg die figuur van Prou ​​en trots van die Malgassiese operateurs sal wees.

Moet nooit vergeet, elke besigheid inisiatief bly in die eerste plek 'n menslike avontuur en sakeleiers is hoofsaaklik vroue of mans sensitief vir die uitreiking van die sake-omgewing en / of die omgewing vir die gevoel is uiters belangrik (in die sin dat premies op suiwer finansiële oorwegings). Dit is die rede waarom die eerste bron van kommer vir so 'n geval is om by te dra tot 'n werklike verbetering in die vlak van ekonomiese aantreklikheid.

uiteindelik, ons kan dit nie ignoreer voorste vennote van die battery en die twee amptelike borge wat sal onderskeidelik met Spider / Legrand en vasteland bank BOA lokomotiewe, vir die eerste, Pavilion en Frankryk, vir die tweede, Vlag van Madagaskar.

Laat ons onsself voor te berei weer aan chroniese gepubliseer baie keer aangekondig dat 'n sukses wat gesamentlik ons ​​vorentoe sal beweeg na 'n positiewe dinamiese van entrepreneuriese praktyk in Madagaskar en die Suidwes-Indiese Oseaan.

deur die hotel *** Restaurant Gourmand Coco Lodge Majunga.

Laat 'n antwoord

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie. Verpligte velde gemerk *

Jy kan dit gebruik HTML tags en eienskappe: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>